יום רביעי, 11/12/2019י"ג כסלו התש"פ

שעה: 00:00

מיקום: היכל התרבות

מחיר: 70 ₪

event_img

 

תאטרון הקאמרי

יש כאלה שבשבילם הימורים זה משחק, או ריגוש מזדמן, או אפילו התמכרות. בשביל סבא של ג'רי, הימורים הם החיים עצמם. הוא כבר זכה בגדול, וגם הפסיד בענק... אבל עכשיו, סבא של ג'רי הולך עד הסוף, פשוטו כמשמעו. הוא יוצא נגד המשפחה שלו, הרופאים, גופו הבוגדני וגורלו, ומהמר על כל הקופה. הרופאים פסימיים, אבל סבא אופטימי, ולפתע נראה שהוא זה שיצחק אחרון!!! 

ליא קניג, כלת פרס ישראל לתיאטרון, מביימת (לראשונה בחייה) את רועי הורוביץ (שביים אותה בשש הצגות קודמות...) בדרמה מרגשת ומשעשעת על הדברים שלמענם כדאי לחיות, ואלה שיכולים ללכת לאלף עזאזל... בסופו של הערב, תרוצו לחבק את סבא שלכם, או כל אדם אחר שקרוב ללבכם... 

"תן לי לספר לך על הפעם ההיא שהייתי בעבודה וממש הצטרכתי לשירותים. אז אני קם ללכת, ובאותה שניה- דוד עצום של מים מתפוצץ בדיוק מעל איפה שישבתי. עכשיו, אני לא אומר שזה היה איזה אות משמיים או שאני משהו מיוחד או משהו כזה, אבל אם לא הייתי צריך להשתין באותו רגע, הייתי מת במקום. עכשיו, אנשים תמיד אומרים שאני משתין יותר מידי, שכל ההשתנה התכופה הזאת היא סימן שמשהו לא בסדר. אבל הנה לך: להשתין זה מה שהציל לי את החיים!!!" (מתוך המחזה)

הצגת-יחיד חדשה מאת רועי הורוביץ ובביצועו (עפ"י ג'רי מקנייר)
בימוי: ליא קניג
מוסיקה: שמוליק נויפלד
תפאורה: אבי שכוי
תלבושת: אורן דר
תאורה: רוני כהן

 

עלות כרטיס: 70 ש"ח
עלות כרטיס לאזרח ותיק: 55 ש"ח

 

למידע נוסף מלאו את הפרטים: