יום רביעי, 12/12/2018ד' טבת התשע"ט

שעה: 20:30

מיקום: היכל התרבות

מחיר: 80 ₪

event_img

 

במסגרת מנוי מתורבתים

להקת הפלמנקו 'רמנגאר' הציגה בבכורה את המופע: "TEMBLOR".
12 אמנים על הבמה: רקדנים, זמרים, גיטריסטים, אמן כלי הקשה, ווירטואוז הגיטרה מסביליה Fity carrilo.

מדובר במופע מהמם, תלבושות מקוריות מקסימות וססגוניות, רקדניות ורקדן מהשורה הראשונה. זהו מופע שמתחיל בעמידה חרישית, רק הנגינה של הגיטרות והקלידים ברקע אבל ברגע ש"המנוע" ברגליים המטופפות של הרקדניות מתחיל לרקוע על הבמה ממחול למחול נקבע שיא חדש.

מדובר במופע שהגדרתי, "פלמנקו נטו", זהו פלמנקו טהור ללא כל התחנפויות ואימוץ תרבויות או סגנונות אחרים של הפלמנקו שבעצמו מהווה עולם עשיר. מופע קצבי שמעביר בצופה את הרעד הזה של הטיפוף והנקישות לקהל אשר מעודד בקריאות ה "אולה" ו "בראבו" לרקדניות ולרקדן. פשוט קרוב ל-75 דקות של הנאה עוצרת נשימה.

היו כששה מחולות, בכולם המחול מביע קשר בין הדייגים לים ולחיים עצמם. קרן ואבנר פסח מנהלי הלהקה ורקדנים משתפים: "במופע זה בחרנו לחקור את מקור התנועה וההשפעה שלה על האנרגיה המאחדת בין כל האמנים על הבמה, כמו זוג דייגים אשר נמצאים בלב הסערה. אנו מביאים לבמה את החיים שלנו כזוג אמנים בישראל הנלחמים על האמנות, הזוגיות, ההורות, חושפים מחד את הקשיים שבדרך ומאידך, את רגעי הקסם של המוסיקה, השירה, הקצב והריקוד של הפלמנקו".

המחולות ים - מים - לבדה, - שני דייגים - אדמה - מתנת הזמן ובין המחולות קטעי מוסיקה בעיקר של הגיטרות עם Fity Carillo ועילי בורלא אשר מגישים קטעים לא מוכרים, מקוריים, לפעמים נשמעים כאימפרוביזציה ולפעמים אולי ארוכים ומעייפים קצת אבל יוצרים את האווירה.

"TEMBLOR" (רעד, ויברציה, גל, מערבולת) הינו מופע פלמנקו סוער, בועט בסגנון
ה - FLAMENCO PURO המלווה במוזיקה חיה ומקורית. המופע בנוי מרצף של הזדמנויות המזמינות עימות בין תנועת הגוף לתנודת המחשבה ועוסק בקונפליקט של האדם הנע בין הרצון לפעול מתוך אינטואיציה חייתית ראשונית או על פי תכנון שכלתני מחושב.

 

כרטיס רגיל 80 ₪
אזרח ותיק 65 ₪

 

למידע נוסף מלאו את הפרטים: